Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?

:3

Assalamualaikum.
Hai, Hola, Hei! :D

Hmm, peeps, tau tak, hari ni memang bes! Gila gila lah! Tak terkata seronok eah! Alhamdulillah. At least, ada jugak hari yg best dalam hidup aku ni. Kalau tak, manjang duduk jelah sorang sorang sambil selak buku novel. Tapi, jes pagi tadi je yg agak teruk.

Mula mula, bila dtg sekolah, aku memang teringin gila nak berbaik dgn geng Tyrex tu. Aku dah penat! Sgt! Tapi, waktu dtg sekolah, aku pergi je kat tapak perhimpunan, Alyaa dgn Farizah boleh buat derk je kat aku. Tak macam selalu! Diorg dgn geng budak tu je. Pastu, Ziqah pujuk aku. Dia kata, ''Jibah, jgn sedih. Lagi pun, Alyaa dah plan nak KAWAN dgn diorg pastu tgglkan je diorg camtu.'' Bila aku dgr je ape ziqah cakap, Makin teruk aku rasa nak nangis. Dia plan nak kawan dgn diorg? Lepas tu nak tgglkan je diorg? Masahalahnyee, Alyaa pun baru tgglkan aku sorang sorang. Dia biarkan je aku. Memang aku rasa nak meraung lah time tu! Tapi, aku tahan je. Pastu, bila tgk dia mcm tak nmpk aku, terus aku nangis. Pastu, tetiba Ziqah ckp, ''Ibah Ibah, diri kat sini. Depan tu je Wan.'' Memang time tu takde mood, aku maleh nak layan ziqah. Bila cikgu bertugas nak berucap bagai, aku terus nangis. Bila aku angkat je muka, Alyaa nampak mata aku merah. Dia tetiba nak dtg kat aku. Belum pun dia melangkah, aku dah lari dah. Aku memang frust sgt time tu! Dia suka tinggalkan aku! Ape punye kawan lah tu! :P Teruk gak aku nangis. Aku rasa macam nak meraung! Tiba tiba, Ziqah pulak dtg. Memang time tu, aku tanak ada org dtg. Entah lah,, rasa macam perlu ruang. Just need time. Ziq, I'm okay. I need some space. Ape lagi, aku jes harapkan Alyaa yg dtg pujuk aku. Aku memang betul betul nakkan Alyaa time tu! Perlukan Alyaa! Oh Alyaa! Aku bertambah marah and sedih bila dia boleh buat derk je. Oi cik kak! Tak nmpk aku ke? Aku ni halimunan ke hah cik kak?

Pastu, dia asyik tegur aku, '' Hai Ibah! Ibah, aku rinduu kau!'' Aku buat derk jee. Buat pekak! Sesungguhnyee, memang aku geram terlebih! Hoho! Waktu rehat pun, Syazreen suruh aku uruskan bunga rampai sebab aku dgn Alyaa sama tinggi. Alyaa pun nmpk beria suruh aku tolong. Aku angguk jelah. Lepas je Rehat, aku tanya Alyaa sape yg uruskan bunga rampai. Pastu, Alyaa senang senang cakap yg Aku dgn dia tak jadi!!!!! Dia suruh aku tanya Syazreen. Sebab tetiba Syazreen dgn Aiman pulak yg uruskan. Then, ada pulak bebudak cakap yg Alyaa uruskan banner. Eishhhhh!!!!! Bertambah geram lah aku! Aku berapi je time tu! Tersirap darah den!

Lepas tu, patutnye, bebudak yg pegang banner tu kena jaga kelas. Tak pasal pasal, diorg boleh melepak kat dalam kelas. Ya allah!!!! Termasuk lah dgn Wan tadi! Alyaa, Farizah dgn Ziqah boleh selamba derk dia aje jalan lenggang leggok nak naik atas. Kesian Anis Najihah. Dahlah budak tahun 2 dgn 3 susah nak control. Anis dah nak nangis dah. Satu tingkat tu, dia sorang kena control. Habis dia kena marah. Alyaa, Farizah, Mariam dgn Ziqah boleh senang senang je meronda. Bukan nak jaga. Ziqah pulak ambik kelas yg aku jaga. Masa tu memang nak marah tapi tahan je. Aku gi tolong Anis jaga tingkat atas. Pastu, mintak Mariam jaga kelas sebelah. Tak pasal pasal, aku dgn Anis kena marah dgn Mariam sebab mula mula, kitorg beria suruh dia jaga kelas pastu, kitorg boleh pulak turun sebab nak beli air semata! Hehe. Sory Mery... Pastu, masa aku tgh pening pening jaga kelas tu, Tetiba, nmpk budak budak kompang. Wan dgn kengkawan dia sume lah. Aku tang atas tu, suka hati je jerit kuat kuat,'' Wan! Wan! Wan Mohd Hazim! Jaga kelas lah! Jgn merayau! Cepat!!!!!'' Dia memula pusing blkg pastu boleh dia blahh mcm tu je. Dia buat pekak jee. Sekali, aku pggl dia pekak! Padan muka! Aku dah la geram dgn pangai Wan tu dari semalam lagi!!!!

Then, Anis pulak jerit suruh Wan naik. Dia boleh cakap yg dia bz. Ye ye je..... Pastu, dia naik gak. Aku mintak tolong dia dgn Farid control budak yg kelas kitorg jaga. Pastu, Farizah dgn Ziqah pun dtg. Kitorg melepak bukannye jaga. Kelas tambah bising adelah! Hoho! Bes! ><'' *Kejap je kitorg gaduh, bukannye lama sgt.* Farid dgn Wan, ingat kan diorg nak tolong, tapi diorg lah buat kelas tambah bising. Aku rampas semua kereta yg bebudak tu buat. Tapi, Wan dgn Farid lah yg tolong bebudak tu buat kertas tu! Eishhh! Sekali, kena marah dgn aku! Padan muka! Tapi, memang dalam kelas tu, aku bukan layan Wan tapi Farid! Haha. Kelakar dowh si Farid!

Pastu, mcm mcm aku arahkan diorg. Pergi jaga kelas tu, jaga kelas ni. Control budak tu control budak ni. Aku memang rasa bersalah gila lah bila arahkan diorg semua macam tu. Mcm aku PKP. Padahal, aku pengawas biasa je. Malu dowh dgn kengkawan! Pastu tadi, ada sorang udak kecik ni dia jerit,'' Yey!! Dah balik!'' Sekali Wan marah, '' Woi! Kau duduk balik! Belum balik paham tak?!'' tergelak gelak aku. Dah la suara hampir pecah.Bila dah sudah semuanye, aku balik kelas ikut si Wan dgn Farid. Kerja aku dgn Wan nak gaduh jelah! Haha. Bengek gila! Lagi bengek, si Farid lah. Boleh dia cakap,,  '' Haa.. Meh aku kasi ruang kat korang berdua. Silalah bersama yee.. Jalan sesama!'' Terus aku berenti. Kasi Wan jalan dulu. Euuww. Tolonglah! Tak hingin aku jalan dgn dia. Memang suka. Tapi, takdelah sampai nak jalan sesame de!    Aku asyik panggil Wan poyo jee. Dgn Sakai! Hihi. Dia marah! Adoi yay.. Mulut wa memang teruk maaa! Sory yoo Hazim oii...

Masa kitorg jalan bertiga tu, tetiba lak Aiman Mus lalu. Ohh, Hensem nyee diaa!! Hensemm!! Aku buat muka yg aku rasa teramat lah Gedik!! Hehe. Biar jo lah. Kesah ke aku? Tapikan, memang time tu, aku jerit, '' aaaaaaa! Aiman! '' Farid dgn Wan boleh ejek aku? Ngok betul diorg! Sekali, aku berdiri betul betul depan diorg. Pandang tajam je kat diorg. Reti pun takut!! Pastu, Wan dgn Farid pergi jumpa Ima. Mintak chewing gum.. Aku tergedik gedik, tergedik gedik mintak chewing gum kat Ima. First, dia tanak kasi. So, aku mintak kat Wan. Aku jerit kat dia,'' Wei Wan! Ima suruh kau kongsi dgn aku! Bak lah sikit!'' Geram nak mampus! Aku berkerut je. Pastu, dia picit picit chewing gum tu. Euwww!! Geli! Tak hingin aku. Dia dgn Farid tergelak je. Bila Ima dah kasi aku chewing gum tu, aku balas balik kat Wan. Aku picit picit je chewing gum tu. Tapi, dia tak geli lah pulak. Pastu, aku kata kat dia,''Haa.. nak ke? Dah berpasir sikit ni. Nak jugak?'' Hoho. Padan muka! Geli pun! Akhirnye! Dapat gak aku balas dendam kat dia! :P Bila aku turun dari tangga tu, aku nampak Alyaa berdiri dok tercongok je depan kelas. Pandang aku mcm nak tahan sabar je. Bapak takut jee! Terus aku lari kat dia. Pastu, cerita pasal 'ABLE' aje. Secara tetiba, aku jerit,'' JIE ENGG!!!!!!'' Alyaa sambung sengal pas tu dia bisik. COMEL! haha. Alyaa still gilakan Jie Eng! :D

Bila dh balik tu, aku carik meja Wan. Nak ambik coklat. Tapi, aku tak jumpa! Meja dia aku tak jumpa. Coklat tu lagi lah ghaib! Adoi yay... --' Aku dah terbongkok bongkok dah carik coklat tu dalam semua meja yg ada dalam kelas tu. Tapi, tak jumpa jugak! Eishh.. Penipu punye budak!

Ptg tu pulak, Anis ajak aku pergi kuiz Mathh.Aku ok je. Memang takut jugak, tapi, try jelah...... Pergi sana, aku asyik pggl Pizan tu Tomin jee. Padahal, akak dia pun ada sekali. Asyik terlepas doh! Haha. Lantakkan jelah. Waktu kuiz tu start, aku duduk dgn Pijan jugak. Kerja kitorg nak gaduh jelah. Tapikan, sebelum terlupa, aku ada jumpa sorang mamat BBS ni, hensem nak mampuss!! Cair doh. Tak silap, nama dia Haziq. Alah,, kejap je aku cair. Dah lama lama tu,, ''Ah! Lantaklah kau! Pedulik ape aku! Macam aku kesah!'' :P
Hehe.

Masa nak ambik hadiah, something bothered me! Oh, I hate her! Alyaa cerita kat kitorg, ''Wei Najwa, aku geram gile dgn pangai GENG KITA tadi.'' Ya allah! Geng KITA? Geng? Kita? Alyaa is part of them? What???????????!!!!!! Selama ni, memang dia tipu aku? Plan yg dia bagi tau ziqah, memang tipu? Patutlah hari tu aku dgr dia bincang dgn Mery yg dia nak gabung balik. Dah agak,, Dah la! Aku skrg makin sedih!!!!

Yes! Aku menang kuiz ni. Tapi, aku betul betul tak berapa suka. Aku rasa mcm nak lari. Aku senyum pun paksa je. Rasa mcm nak nangis kat situ jugak. Wei aku nak lari! Aku menggigil!!

So, tu je! Bukan bes pun. Hehe.