Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?

Bagus! Teruslah buat aku nangis!

Assalamualaikum..
:'(

I'm feel very very sad! Korang,...... kenapa dia tak pernah tanya aku cerita sebenar? Kenapa diorg biarkan aku sorang sorang? Kenapa dia salahkan aku? Padahal, memang dia pun yg salah.. Weyh, semalam, dia dgn semua followers dia, paksa aku mintak maaf! Opchoz aku tolak! Aku terus meraung dalam tandas semalam. Masa kelas malam, aku try lah nak rapat dgn kawan kawan aku yg lama. Kawan kawan yg dah lama tak tegur aku. Kawan Kawan yg lebih percayakan alasan 'dia' yg BODOH tu! Bile aku tegur, diorg jez cakap sepatah jee.. Bagus kan? Mariam, yg dah lebih 6 tahun aku kenal, pun tak cayakan aku.. :'( Dia lagi taknak bercakap dgn aku. Lepas Ustaz Nasar cerita pasal Dajjal, kitorg keluar dr surau and minum milo yg cikgu Aishahtun buat. Lepas minum, dia nak basuh gelas tu. Mase tu, Aina, cuci and bff die bilas. Tapi, kitorg tolonglah jugak. Masa aku dtg, aku try nak take turn. 'Dia' perasan aku kat belakang. Pastu, dia cakap : Ok. aku pergi dulu. Dah ada org kan? Baguslahh....

Cantik kan ayat dia? Tak sangka pulak muka cantik macam tu, pun ada ayat yg cantik dan buat hati aku lagi cantik! Banyak sgt api dalam hati aku ni. Pastu, hujan pulak turun.... Air mata pun..
Then, Put-3 dtg.. Dia cakap : Kau ok? 
Aku jawab : Kau pergi lah kat Tyrex. Tyrex baik. Aku jahat. Nanti, kau pulak jadi jahat. Tyrex betul. And aku salah. Sokay. Pegi lah kat dia. 
Apo laie, meraung lah dennn!! Hahaha
Aku tau, mesti 'dia' cakap aku ni manja.Lantak lah dia! Ada aku kesah ke der?? TApi, benda yg paling aku kesah is, She take my BFF! Nooooooooo! Ziq, come here pleasee... I'm begging you! Kenapa? Pagi tu, kau cakap kau benci dia sebab salahkan aku. Tapi, apasal kau boleh rapat dgn dia and tinggalkan aku? Kau cayakan dia eah? :') Baguslahhhh! You've found new bestie. Wow! Great choice! More feymes, pretty, kind,cheerful than me. Congrate!  :')
Lagi pun, kau mesti takkan pernah nampak senyum palsu aku kan? Kau tak pernah nampak gelak palsu aku kan? Kau tak pernah nampak betul tak? :'(

Semalam, aku senyap jee. Aku tak tau kenapa, teacher buat derk je dgn aku.. Aku bertambah tambah sedih. Sebab, takde sesiapa pedulikkan aku.
Waktu rehat pulak, aku jalan sorang sorang nak masuk dewan. Pastu, aku nampak Atiqah. Cepat cepat aku tarik dia. Pastu, aku bagi tau dia yg aku sedih. Terus je nangis kat bahu Atiqah. Thanks Tiqah.. XOXO Haha.

Pastu, Anis dtg kat aku balik. Pagi tu, Anis je yg betul betul caye kat aku. Yg lain,..... HAMPEH! --''
Aku janji dgn Atiqah yg aku nak cerita kat dia lepas balik. Tapi, dia asyik berkepit dgn kawan dia je. So, takdelah aku cerita apa apa.

Petang tu, masa rehat, aku pegi tukar baju. Akulah yg paling lama. Aku keluar lepas Tyrex dgn member member dia keluar. Anis perasan yg muka aku dah merah. Mata, hidung, semua merah.. Hmm, Anis tanya yg aku nangis ke? Aku jawab, tak.. Pastu, aku keluar dgn muka merah. Mula mula aku tak perasan. Sampai lah Ummu, Aiman Najla, Aliyah, tanya aku kenapa. Aku senyap je. Pastu, masa lalu depan 6AB, aku perasan yg  Luqman pandang je aku.. Muka dia macam risau jee.. Aku masa tu memang gelabah gile lahh. Then, terus je blahh.. Pastu, aku duduk kat belakang tandas dgn Anis. Anis rilek je.. Dia ajak aku makan tapi, aku taknak pun..
Pastu, terus masuk dewan.

Malamnyee, lepas aku siap keje BM, aku tiba tiba nangis. Mata dah merah gile! Macam naga! Haha.
Pastu, aku pergi tandas sorang sorang. Mule mule, Put-3, Mary dgn Anis dah keluar dulu. Pastu, aku masuk tandas, kunci. Put-3 tanya, Ibah, kitorg dah sudah. Kau tinggal dalam ni sorang sorang, boleh ke?Aku jawab perlahan sgt sebab masa tu, aku tgh nangis. Bile diorg dgr je aku tersedu sedan, diorg risau gile.. Diorg ketuk pintu. Suruh aku keluar. Tapi, aku taknak. Aku suruh diorg pergi dulu.
Pastu put-3 kata : Alah Ibah, tak pe. Tyrex bad mood tu. Lama lama, dia ok lah..
Aku jawab : Habis tu? Aku? Tak pe lah.. Memang aku jelah yg salah.
Then, MAry kata : Ibah, tak pe.. Maybe, time tu kau lupa diri kodd..
Aku memang explode time tu! Aku marah diorg! AKu cakap : Bile masa pulak aku lupa diri? Kenapa korang salahkan aku? Korang pernah tak tanya cerita sebenar dari aku? Tak pernah kan? Tyrex ajelah yg betul! Korang tak pernah faham persaan aku!

Pastu, aku suruh diorg keluar.. Biarkan aku sorang. Diorg ikut je. Tapi, Put-3 suruh aku keluar cepat sikit. AKu senyap je.. Lama gile aku kat dalam tu. Mula mula memang nak keluar. Pastu, dgr pulak suara Anis dgn Mary. Tak jadi aku nak keluar! Haha

Tapi, sumpah dowh! Aku betul betul benci dia. Besoknya pulak, aku tak dtg sekolah. Adaah beberapa sebab ni.
 # Sebab, aku demam. TERUK! Lgsg tak boleh bangun coz terlalu sakit kepala.