Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?

Camp Camp Camp. Dia Dia Dia ^^

Assalamualaikum.

Yoo! Gua dah balik der! Dah tiga hari gua gi camp. Weheee! Syok dowh! Sebelum pergi camp, budak 6 Za'ba sggh lah bizi. Tak terkato bz eah. Wahohoho. Kitorg kena siapkan bahan masak. Amacam? Rajin kan? Weeeee! ^^
Tgk Zul tuh, tgn dah patah, nak jugak buat kerja. Sewel sggh.. --' Tapi kan, tak sangka gile Iyoi rapat dgn Ayoi. Perghh.. Jeles puit! Wehehehe. Iyoi rajin coz Ayoi rajin. Hehe. Ngek!

Haa... nmpk tu, beria gile Iyoi! Rajin budak lelaki tu kan? Ahh! Tapi, menyakitkan hati! :P   
Kitorg potong bawang putih jee. Hehe. Semua cerita pasal pak we je nih. Pasal Wan lah, Rizam lah. Haha. Tgk aku! Sempat berposing. Marah ustaz! ><''

Haaa.... Bizi kan? Bizi sgt sgt tau. Tapi, Ziqah takde. Adoi yay............ 0,0

Okey, now, cerita pasal hari perkhemahan. Hehe. Waktu hari first, masa aku dtg, on time je ! Wahh! Suke dowh! Aiman pun dtg waktu yg sama. Aku tenung je dia. Muke tak puas hati. Takut dia. Aku baru nak jalan sesama dgn dia masa nak masuk sekolah. Nak borak sama sama dgn dia. Tapi, takde idea. Adoi..... --'
Aku pun MALU ! Hoho!

  

Haaa... Kitorg! Punye lah ramai budak pempuan.. Hmm, Hoho!
Hmm, tgk tgk! Comel kan Rizam? Mmg Comel gile lah!!

Berjemur kitorg. Punye panas.!Gile dowh! Perghhh....

Pastuh, gi mandi and solat. Memang best! Lepas solat, adalah ceramah pasal PBSM. Hmm, ok lah jugak. I'm fell very jelly you know! Arhhh! Puteri jahat! Kenapa dia kena pegang pale Wan? Eeeee! Puteri! Jeles sgt sgt! Puteri asyik rapat dgn dia je! Waaaaaaaaaaa!! Ziqah, tolong gua!!


Lepas ceramah tu, ada game burung hantu. Igtkn seram sgt. Rupenye, tak pun.. Gua tak menjerit. Sekali je aku menjerit. Wan menjerit macam perempuan! Haha! Dasat puit! Lepas tu, ada jugak org kate Wan nangis.  Haha. Igt nak gelak. Tapi, kesian. Hoho! Kesian Best Buddy aku yg sorang niyh.. Tapi, team dia cakap sebenarnye dia nangis bukan sebab takut tapi sebab,............... ehem ehem dia cikgu tekan. Euwwwwwww! Geli kan? Urghh.... Geli sgt sgt.
Tyra lagi teruk. Ada org kat kiri kanan dia. Tyra mmg tak kenal lah kan. Tak tawu. Pastuh, tetiba budak kat sebelah dia peluk tgn Tyra. Pastuh cakap, ''Wei, kita kat mane ni? Aku takut.....'' Tyra igtkan Ummu. Sebab tgn dia besar. Suara pun kecik. Tyra suruh budak tu rilek sebab kitorg kan kat padang. Pastuh, budak kat sebelah dia tadi tanye ,''Wei Faizul, kau kat ne? Aku tak tawu aku peluk sape ni wei....'' Terkejut Tyra. Rupenye, budak yg peluk tgn Tyra tadi tu,........ Ijjat! Haha! Dasatkan? Pastuh, Faizul pulak kat kanan Tyra. Suka hati je dia pegang bahu Tyra. Pastuh cakap, ''Woi, kau jgn tgglkan aku. Aku takut niyh.'' Haha! Tyra dipeluk! Kesian sis aku! Kiri kanan ada jantan. Hahahaha!
Atiqah Bahar pulak lagi teruk. Luqman kat belakang dia. Suka hati je Luqman tarik baju Tiqah ke atas. Luqman dekat nak jatuh. Sebab tu baju Tiqah nun kat atas. Haha! Aiyoyoyoyo.

Esok tuh, lagi best! Wahahahaha! Tapi kan pagi tu, Alyaa Izzati marah aku. Haha. Dia tanye kenapa baju aku sama dgn Wan. Dah lah sama je lengan pendek. Hoho! 

Pastuh, ada pertandingan mummia pulak. Tu hah mummia kitorg. Lawa tak? Alahh... kire lawa jelah tu.. K, k, k? ^^

Wahh! Buruk muka aku kan? Hoho! Dulik an pasal rupe. Kesah ke aku? Aku tgh fedap mase nih! Takde benda yg boleh gua buat tawu?! Perghh... tension tension tension!! --'

Haa.. ni dia! Gua kena denda! Sebab masuk surau lambat. Perghh,.. geram puit! Malu! Dia dah lah depan je aku! Waaaaaa! Mane nak taruk muka nih?

Ai.... That was the last day. Aku nak tgk dia lagi. Tapi malu!! Hoho. Okk. That's all. Story mory about our Day, Camp. And, About him!! Waaaaa! *Melompat atas katil* ><