Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?

Happy Eid Mubarrak


Assalamualaikum.
Hai! Happy Eid Mubarrak for all muslimin and muslimat. 19 of August. The most happy day in our life, right? Ada yg tak happy ke? Alololo.... Jangan lah macam tu. 1 Syawal ialah hari kemenangan. So, tak usah menangis. Tak suke tak suke! >..<''
Sori, ayat aku kat atas tu, terlebih alim ke? Tawu tu. Hikhik! >,<
Ok! Tau tak, first time aku pegi Solat Aidilfitri. Mabuk kan? Haha. Alahh.... Tak pe lah.. Asalkan aku solat. Aku Ada, Kau Ada? ''P
Lepas solat, terus balik kampung! Ya allah! Sukenye.. Tapi, masa kitorg dtg, tak ada sorang pun kat kampung. Unless, my granny, my uncle and my coussy. Hmm, tak kira! nak ambik gambar jugak. Huhu. :3



My BIG FAMILY! Yeay! Sukenyee... Tak penah aku rasa seHAPPY ni. hehe



Ok! Sape perasan perubahan pic ni dgn kat atas? Sape jawab betul, aku kasi singgit! Anybody? Tak sangka aku cakap sorang-sorang. Sodih! :'[ Huhu



Yang ni, memang terserlah gile! Haha! Gilekan abg aku? Tengok senyum aku. Bukan main! Lebar gile! Haha



Baru nak ambik gambar yg formal je macam yg first tu. Tapi, tgk lah abg aku! Padan muka dia! Kan dah kena marah. Sape suruh! :P



Gaya bebas! Haha! Time ni, tergelak gelak. Kitorang memang dah rancang dah nak buat gaya camni! Huhu! :3



Hmmmm,, ok sikit kan? ^________^ Jadilahhh.....



Orang semua dah lawa, abgku memang mecacatkan pemandangan.. Sowy bang.. Hehe!

/

Me and my Ihsan.. Upss! Marah pulak awek Ami nanti! Maaf akak! Actually, he's my Coussy. Hensem? Tak boleh! Dia dah ada. Maaf. Yg ni tak boleh lelong! ^_________^



Tengok batang lolipop Ami. Habis! Hancur digigit oleh Sang Ami. Haha



Kakak aku tak de keje. So, dia nak mintak duit raya kat Zuher. Haha! Gilo kakak aku ni.



Kakak aku dgn klon Faizal Tahir. Haha. Hai Eric! Aku dekat menangis sebab kakak aku SELFISH! Dia nak aku je ambik pic die. Aku? Tgk je die ambik gambar dgn budak hensem.. Jahat seyh! :/


Ok. Korang tau tak, for the first time jugak, aku lgsg tak pegi beraya rumah org dgn coussy aku. Hehe. Dasat kan? Tahun ni, byk bende baru yg aku buat.
Yang paling penting dalam hidup aku, aku menangis! Maaf kepada semua yg membaca post  ni. Aku bukan hape. Aku tak suka tgk org menangis. Biar aku sorang je! Org lain jgn tau! ^___^
Sebenarnye, aku menangis sebab aku rindu dekat arwah wan. Mane taknye, raya tahun ni, semua org happy. Macam mane lah arwah wan kat sane? Hmm, Sedih! Asal aku sampai je kat depan kubur arwah wan, memang tak terkata lah.. Nangis terus. Kakak aku nak nangis je. Tapi tak pun. :) Aku nangis. Tapi, aku senyap je. Aku tak nak tunjuk kat sesape. Just me, kakngah and Tisya. :D
Ok ok! Sudah sudah! Tak mau cerita sedih lagi, k.
Malam Raya, kitorg duk sibuk nak main mercunlah, bunga api lah. Tapi, pakdi bukannya pasang pelita pun.... --'
Susah jugak nak main. Zuher pulak, elok elok dia main mercun tak pasal pasal main dgn surat khabar. Haha. Yelah..Habis tu, sepupu dia yg kecik kecik, nak main camne? Dah la kitorg tak reti nak pasang lighter. Hehe. Trimas Zuher! :D



Romeo kakngah seksi! Haha! Encem lak aii si Zuher ni senyum!



Ami! Ya allah! Nampak tak batang lolipop dia? Lagi dasat dari petang tadi. Haha



Ini sebahagian dr mercun kitorg. Hmm, takdelah gatal sgt tgn ni. Kalau tak, demam lah aku sebab lgsg tak pegang mercun. Apa lagi bunga api. Hehe.



Aku : Yeay! Bunga api dah nak menyala.



Aku : Ish! Bencinye! Janganlah padam dulu! Org nak main bunga api ni! Zuher, nak lighter! Tolong nyalakan api!



Tak pasal pasal, aku pun menyelit sekali! Hehe



Api time ni, besar gile! Bak kate abg aku,'' ni pemujaan api ke hape ni?''
Haha



Akhirnye, tercapai cita cita nak nyalakan bunga api. Haha



Orang sibuk dgn mercun, dia sorang je makan. Haih! Apalah nak jadi? -,-''

Tapi at last, Ami join gak. Malam tu, riuh gile! Rumah kat depan coussy aku, bukan main lagi! Beria-ia main mercun. Lawa seyh. Rumah kat sebelah pulak, poyo gile! Padahal, mercun diorg biasa biasa je. Rumah kat depan tu, lagi pulak. Maun beratus hinggit nak belanja mercun lawa tu! Haha

Lepas tu pulak, Pakdi letak motor dia depan rumah.
Ami cakap : Oi! Ape kelas bakar mercun pastu letak kat dalam lopak air tu? Lagi bagus letak dalam ekzos motor Pakdi ni. Maun pakdi kejar kita dgn parang.

Haha! Dasat Ami ni. Tau lah nak diet. Sampai macam tu sekali? Biar betul?

Pagi tu pulak,
Ami belajar main gitar dr Zuher. Hmm, pastu Ami nyanyi pulak. Ya allah! Apasal suara Ami ni best sgt?
Ui! Jelez den!
Hmm, sokay. Ok lah. Penat! byebye!

 Tata! ^__^
Chelamat Ali Laya! ^.^